2021-11-05

Höstlov

Barnen har haft höstlov hela veckan, skönt! Håkan jobbade i måndags och har varit ledig sen. Jag jobbade måndag och tisdag och har studier torsdag, fredag, så det blev inte så mycket lov för mig. 

I måndags bjöd en kollega på lussekatter som hennes man bakat, lyx!



Vi hade utbildning i HLR!



Och brand! (Lånad bild från kollega)



Tisdag kväll började mitt höstlov. Elvira och Levis poserar!



Pälsen börjar växa ut på hans rygg!



Aslan i handbojor!



Onsdag, en riktig november-morgon. 



Roade mig med lite datortomografi, de ville kolla upp en sak.



Kaffe på sjukhuset och sen en massa shopping med Håkan. Vi köpte pellets till kaninerna, en lampa och lite asiatiska kryddor mm. Och så köpte vi med sushi/Subway/GDK hem och åt lunch med barnen. 



Medan jag hade lektioner igår åkte Håkan och hämtade Penny och Roxanna, han och Jossan möttes halvvägs. Elvira följde med som sällskap. Sen fikade vi!



En massa lek och ritande ägnade sig tjejerna åt. 
Idag ska jag plugga vidare, vi får se vad Håkan lyckas hitta på med tjejerna hela dagen?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar