2018-02-17

Äntligen sportlov!

Igår gick vi sportlov och det firade vi med semlor till fredagsfika!



Mamma och Penny fikade med oss. 



Penny var kladdigast!



Elvira och Oskar fick förstås också fika. 



Penny stannade över natt hos oss. Här läser Elvira för Penny. 



Vi åt smörrebröd och tittade på Talang.

Idag på förmiddagen var Elvira i stallet. Jag tittade på skidstafetten, åh vad spännande det var! Sedan har jag packat och packat och packat. Och städat bilen. 



Lite mat och necessärer ska in, det ska nog få plats! Känner mig fantastisk på att packa! Imorgon drar nämligen jag och barnen till Sälen med goda vänner!



Ljuset i eftermiddags gav mig vårkänslor! Lite tidigt, det hänger nog ihop med att vi förut ofta åkte till Sälen i påsk, när man packade bilen då så var det vår, så åkte man till vintern och när man kom hem var det ännu mer vår!



Nu ska vi slappa ett tag till innan vi lägger oss, imorgon ska vi upp tidigt!

1 kommentar:

  1. Ha det så bra några dagar, sen kommer jag :)/ Syster Yster

    SvaraRadera