2018-02-25

Hemma igen och lite höjdpunkter från Sälen

I morse vaknade vi till den här utsikten. Kan inte påstå att jag ville åka hem.



Men det gjorde vi ändå, efter att ha packat och städat. 



Vi brände på hemåt, köpte risifrutti i Malung och åt på vägen... Nu är vi hemma! Oskar vill ut och åka längdskidor, men jag känner mest för att vila...


Några höjdpunkter från veckan:

Att hänga i backarna med det här sköna gänget!



Att få fnissa i liften, swisha fram i backarna och gosa i soffan med den här godingen! Hon åker skidor grymt bra, min duktiga tjej, hon behöver bara våga utmana sig själv lite mer!


Att få följa den här härlige killens utveckling på snowboard, från att aldrig ha stått på en snowboard till att ta sig ner för en (lätt) röd backe, åka alla liftar - tänk om jag kunde lära mig så lätt! Även gos och mys, förstås!



Att få njuta av det vackra vinterlandskapet!



Att få umgås med nästa härliga gäng!




Även Håkan förstås!



Att äta massor med god mat!



Vi har haft ett toppenbra sportlov!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar