2017-07-06

Solig torsdag i trädgården!

Vilken härlig dag vi hade igår! Soligt och varmt, i alla fall stora delar av dagen. Penny, Roxanna och Josefin kom och hängde med oss. Vi tog fram lilla plaskpoolen och Penny njöt av att plaska i den!


Roxanna slappade i skuggan!


Jag skruvade ihop en bolåda åt kaninen Angel, som kanske ska få ungar. Hon har börjat slita av sig päls för att boa med. 



Oskar och Roxanna!


Roxanna testade också poolen!


Håkan och Penny blåste såpbubblor!


Lite fika blev det också!


Elvira motionerade Tindur och jag fick också motion när jag gick med. Hon red barbacka, galloperade och hoppade barbacka!


Vi åt stekta nudlar. 


Roxanna är nog lite sur för att hon inte fick smaka?


Sen är det ju såhär, att jag fått för mig att jag bara har ljusrosa pioner, men så är det inte. Johanna, kom ihåg att det är en vit pion du saknar!!! För övrigt älskar jag pioner, alla färger!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar