2017-07-26

Foten, bonusbarnbarn och Svansen på Skansen

Igår morse var jag så trött på ha ont i foten att jag ringde vårdcentralen för en "second opinion". Jag har ju haft kontakt med sjukgymnast sen i februari och det har inte hänt särskilt mycket. Sjukgymnastens teori är att jag har ont i ryggen och att det strålar i nerven ner till foten. Läkaren jag träffade igår sa att det var en typisk hälsporre. Som jag trodde från början. Så nu vet jag inte vad jag ska tro. Är det hälsporre så går det över av sig själv om 1-1,5 år. Härlig prognos... Men han tyckte jag skulle käka Ipren typ för jämnan.

Hatar min fot!


Vi gick besök på eftermiddagen! Penny kom och åt bär!


Roxanna var också med!


Glass blev det också, och paj till eftermiddagsfikat. Då var Elvira och Oskar iväg och red. 


Penny följde med och skjutsade dem och red lite på en av hästarna. 


Kvällens "Svansen på Skansen"- burgare blev Chiabatta med lövbiff-burgare med tomatsallad till. Gott!


Sedan tittade vi på deckaren som var istället för Morden i Midsomer. Den var helt ok. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar