2013-12-31

2013 i siffror

1 vigsel har jag varit på i år
2 gånger har vi åkt flygplan (till och från Danmark)
3 av mina bonusbarn (dvs alla) bor nu i egna lägenheter och inte hos sin mamma eller pappa
4 dagar gick barnen på skidskola i Sälen på sportlovet
5 år fyllde Oskar
6 inlägg blev det på handarbetsbloggen, vilket bottenrekord
7 nätter sov vi på Öland
8 veckodagar önskade jag att veckan hade, särskilt när jag pluggade (två lördagar förstås!)
9 år fyllde Elvira
10 år har vi varit förlovade och ägt vårt hus!
12 böcker/månad har jag läst i snitt (minskning...)
15,25 VAB-dagar blev det i år (ökning...)

144 böcker har jag läst
252 inlägg på julbloggen (66 fler än förra året)

431 blogginlägg har jag skrivit på den här bloggen (103 fler än förra året). Vilken ökning! Oväntat!
7201 bloggbesökare har jag haft på den här bloggen i skrivande stund (minskning...)
Hm, fler inlägg, färre besökare, det var inget vidare =(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar