2013-05-28

Vinst!

Jag har vunnit en tävling igen! I vår verkar jag ha tur, det här är tredje tävlingen jag vinner. Den här gången var det Mirka som hade en tävling där man kunde vinna ett trädgårdskit för barn från My First Fiskars. Min motivering till varför jag skulle vinna var denna:

Min man tillbringar all ledig tid på sommaren i trädgården, han älskar det. Vår son Oskar, snart fem, vill ofta vara med pappa i trädgården, men har en förkärlek till vassa och farliga verktyg. Får han egna så kanske han låter bli de farliga!

Håkan deppar, han hade velat vinna ett trädgårdskit för vuxna!


Jag har ju skrivit tidigare att jag vunnit en Kalle Anka - schlagerspecial, men har jag skrivit att jag (Elvira) vunnit biljetter till Lådbilslandet på Öland? Jätteroligt! (Det bästa är att det är andra gången hon vinner, men förra gången ville hon inte åka dit.)

Jag kanske skulle köpa en trisslott?

1 kommentar: