2013-05-19

Majsöndag


Söndagsrapport! På förmiddagen sjöng jag med E-kören på en förmiddagsgudstjänst. Jag tyckte det lät riktigt bra trots att nästan halva kören fattades. 4 fina sånger sjöng vi, två av Niklas Hallman. Han har skrivit många sånger som jag älskar.
När jag stressat hem var det dags att fira Tim. Han hade barnkalas förra helgen, men då var vi ju inte hemma, vilket Oskar var ledsen för. Som tur var fick vi komma idag istället. Barnen har lekt, vi vuxna har pratat och alla har fikat. En trevlig eftermiddag.
När vi kom hem planterade jag blommor, både perennerna jag köpte igår och lite växter i utekrukorna. Sen blev det en promenad, vilket innebär att jag nu har motionerat sju dagar i rad. När hände det senast?
Nu har vi ätit rökt lax med sallad, pepparrotssås och chili/vitlök/lingonsås. Gott! Och det räcker till lunch åt mig imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar