2009-06-28

Lekstugan dag 7

Den sjunde dagen ska väl egentligen vara vilodag, men jag hade ju så lite kvar, så jag kunde inte låta bli. För övrigt är det oftast mer vilosamt att bygga än att ta hand om barnen... Idag har jag alltså byggt klart lekstugan, jag har byggt altanräcke samt monterat dörren. Nu är det färg, tak och inredning kvar. Jag är så otroligt duktig! (Jo, jag tycker uppriktigt sagt det!)




Eftermiddagen spenderade vi vid vårt sommarställe. Bad och sol, fika i skuggan utanför min brors hus. Härligt!

Måste bara skriva att gårdagskvällen var en härlig kväll. Varmt och skönt! Vi satt ute och grillade lamm bland annat, det var jättegott! En riktig sommarkväll!

Dagens citat:
Ah, summer, what power you have to make us suffer and like it.
Russel Baker

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar