2009-06-23

Lekstugan dag 2

Jag har hunnit en hel del idag, tycker jag! Byggde inget på förmiddagen eftersom jag var på Killevippen och bvc med Oskar. Han fick två sprutor men var jätteduktig och grät bara lite. På eftermiddagen hann jag dock en hel del, utöver att åka till Stenboda och bada. Tänkte vara lite hemlighetsfull, så exakt hur långt jag har kommit får ni inte se, men det är högre idag än igår, i alla fall. Jag hade hunnit ännu mer om inte dörröppningen hade blivit fel (inte mitt fel). Känner mig nöjd med mitt dagsverke.


Nu är det sommar, varmt, bad, glass och så TV-kväll med Allsång på Skansen och Morden i Midsommer!
Dagen citat:
Sommaren är kort.
Det mesta regnar bort.
Men nu är den här, så ta för
dig, solen skiner i dag.
Tomas Ledin

1 kommentar:

  1. Jag älskar Tomas Ledin ;-) Han är sommar för mig!

    Kram Annemari

    SvaraRadera