2026-06-25

Fika hos farmor och Svansen på Skansen

 Håkan och jag inledde även tisdagen med en promenad tillsammans. Varmt och svettigt!


Jag plockade smultron i trädgården och åt till frukostyoghurten. 


Vi handlade lite på Dollarstore och åkte upp med blommor till Elvira. 


Jag hade bokat en kartong jordgubbar, så den åkte jag och hämtade. 


Efter lunch åkte vi till Ingalill och fikade. Vi fick med oss Oskar och Liv. 


Oskar åkte och jobbade. Liv fick hänga med mig och Håkan. Vi åkte och handlade lite. Sen rensade jag jordgubbar. Liv planterade blommor i krukan på framsidan. 

På kvällen var det dags för Svansen på Skansen. Hamburgertema i år, denna gång asiatiskt. 
Vi drack mocktails med tropiska frukter. 


Hamburgare med asiatiska inslag. 


Maria hade fixat glass med ingefära och citron samt sesamkakor. 


Vi tittade på allsången också. Inga favoritartister direkt. 

Sen kom Oskar hem, stackarn fick en jobbokning i sista stund och missade premiären på Svansen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar