2026-06-25

Fagertärn

 Onsdagen började jag med en joggingtur.


Sen blev det årets första dopp i poolen. 


Jag grejade lite och tog det lugnt. Oskar och Liv åkte och jobbade. Jag åt lunch i solen. 


Läste lite!


Sen åkte Håkan och jag till Fagertärn. Bron där gick sönder för ett par år sedan. Nu har de fixat en ny bro lite längre bort, först spänger och så en kort bro. 


I fjärran anas den gamla bron. 


Stillsamt och vackert runt sjön!


Utsikt från bortre änden. 


Vi!


Vi avslutade med fika. 


Sen åkte vi och badade. 


Jag la mig i hängmattan och slumrade till. Vi åkte till återvinningen.

Jag läste och stickade, en lugn och skön kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar