2021-12-22

Sista minuten-shopping och julavslutning på jobbet

Tänk att det blev snö och kallt igen! Härligt! I måndags satt jag i personalrummet på jobbet och fick se att de spolar isen igen. Kul!



På kvällen åkte Elvira och jag till Marieberg och träffade syrran för lite sista minuten-shopping. Lite Halloumiburgare fick det också bli och avslutningsvis en tomtelatte!



Julavslutning på jobbet var det igår, tisdag. Till förmiddagsfikat hade en kollega med sig hennes mans berömda buddapeststubbe med blåbär och lemon curd. Helt fantastiskt gott!



Barnen fick fika och vi såg sista avsnittet av Pelle Svanslös. Hela skolan sjöng julsånger tillsammans utomhus. 



Vi hade med oss lite paket också!



Så det blev julklappsspel!



Jag kom hem med en fin burk som jag tittat på länge men inte köpt! Och kavel och pepparkaksformar!



Efter lite mer jobb var det äntligen dags för jullov! Sen kom jag hem och var så trött, så trött som man bara kan bli när man lämnar en termin bakom sig!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar