2021-12-31

2021 i siffror!

0 gånger har jag varit utomlands i år också, pga Corona. 

1 i familjen har haft Covid, Oskar  

2 sprutor med Covid-vaccin har jag tagit

2:an på gymnasiet går Elvira i

3 katter har vi haft i år, tyvärr finns inte Aslan kvar längre

4 toppar har vi bestigit, varav tre nya - Västra Kalven, Östra Kslven och Stor-Närfjället 

5 gånger har jag tagit Covidtest (6 test, ett kom tillbaka sent)

6 - åringar i förskoleklass jobbar jag med detta läsår

7 gånger har jag varit i Sälen (januari, februari, juni, juli, september, oktober, december)

7:an går Oskar i

7,2 böcker per månad läste jag i snitt (minskning)

8 säsonger av Gilmore Girls har jag sett

9 dagar har jag varit ledig från jobbet för att plugga till speciallärare 

10 reglar byggde jag vår altan på

23 år är det sedan jag började jobba som lärare. 

27 alster har jag stickat, från bebissockor till tröjor! Jag har testat italiensk uppläggning och avmaskning (ökning)

29 inlägg på handarbetsbloggen blev det i år! (minskning). 

86 böcker har jag läst (minskning). 

256 blogginlägg har jag skrivit på den här bloggen (minskning). 

Tack för det här året! Hoppas på ett riktigt bra 2022!
Gott Nytt År!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar