2021-12-10

Elvira 17 år!

Min älskade, underbara Elvira fyller 17 år! Jag älskar varje ålder, varje fas i hennes liv, på olika sätt, men jag måste säga att den här, nästan vuxna versionen, är helt fantastisk! Så rolig att prata med och göra saker med (när hon vill), så bra musiksmak, så mysig och härlig på alla sätt! Love you!



17 marsipantomtar fick hon förstås, det är tradition att få lika många som sin ålder. I år fick jag göra dem själv!



Paket blev det också, förstås. Jag vågar inte visa någon bild på henne från firandet på morgonen, jag tror inte att hon skulle uppskatta det. 



På kvällen blev det smörgåstårta! 



Maria och Mathilda var här och hjälpte oss äta upp den. 



Vi tittade på The Lost Symbol och På spåret och åt chokladpudding till efterrätt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar