2021-02-26

Sportlov i Sälen, torsdag

Igår var det dags att testa backarna och se om jag orkade åka lite slalom. Jag köpte ett endagsskipass, eftersom jag inte hade nån aning om hur det skulle gå. 

Vi åkte upp i liften, Maria, Elvira och jag i en lift, Johan och Oskar i en annan. Jag måste säga att liftköerna är bra organiserade, folk håller bra avstånd och det känns väldigt coronaanpassat. 



Hela gänget!



Det var dimmigt och svårt att se gupp mm, men det gick helt ok att åka. 



Mathilda kom med varm choklad!



Det blev ett par åk till efter det, sen hem och äta lunch/slappa. Ser ni att mitt underställ och mina raggsockor matchar!



Oskar och Elvira skjutsade vi till Hundfjället sedan, de åkte hela eftermiddagen med Elviras kompis Ida. Vi andra fikade semmelkladdkaka som Maria hade med sig!



På kvällen åt vi tacos och sen lyckades vi enas om en film att se. Air Force One, en gammal goding, blev det. Vi tog tidig kväll, vi var rätt trötta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar