2021-02-28

Sportlov i Sälen - lördag och dags att åka hem

Elvira, Oskar och Johan åkte slalom i går förmiddag, de står i liftkön på bilden nedan. Maria och jag tog på oss längdskidorna istället och åkte Pulsenslingan. 



Systrar!



Det gick riktigt bra! Jag är inte 100 % återställd än, men 3 km gick bra!



Vackert!



Mathilda kom och vi drack varm choklad!



Slalomåkarna fortsatte åka fram till lunch, vi andra gick hem och packade och städade. Efter lunch packade vi in oss i bilarna och åkte hem. Jag åkte med syrran, vi kom först hem! Aslan mötte mig på garageuppfarten!



Lite skillnad på en vecka!



Hemma käkades pizza/kebab som traditionen bjuder, sedan tittade vi på U.S. Marshals, eftersom vi såg Jagad kvällen innan. Mathilda tittade också, hemma hos sig, men jag vet inte hur Maria och Johan gjorde. 

Sen blev det tidigt i säng, jag var/är så trött. Som Johan skrev på sin Instagram; ”Nu är energidepåerna både tomma och fulla, konstigt det där.”

Idag ska vi fira födelsedagar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar