2020-09-19

Höst i Sälen!

Igår eftermiddag gav vi oss iväg, Maria, Mathilda, Håkan och jag! Mot Sälen! Vi har verkligen sett fram emot ett par dagar i tystnad och vacker natur. 

På vägen upp stannade vi - hör och häpna - vid Vansbro konditori och åt kvällsmat, räkmackor!



Det smakade bra. Vi kom iväg tidigare än vi först tänkt, annars hade det blivit kebab i Filipstad. 



Det var vackra färger både på träden och himlen. Det är mer höstfärger här än hemma. 



Framme!!!



Vi tog förstås en Shiropromenad!



Mathilda har köpt ny jacka, den har så härlig färg och passar väldigt bra in bland naturens höstfärger. Jag har en ny tröja, men den syns inte på bilden. Samma modell som Mathildas gråa, fast i plommon. Vi har shoppat från Engelsons!!!
 


Sen fick vi tag på 80 - talsfilmen Can’t buy me love med en ung Patrick Dempsey , vi kom att prata om den på vägen upp. Vi drack te och såg den och hade en trevlig kväll!

1 kommentar:

  1. Jag har nog följt dig ett tag nu tror jag... Så fort som jag såg på sociala medier att ni hade fikat på Vansbro kondis så tänkte jag att då är ni nog på väg till Sälen...och jag hade rätt:D

    Vad trevligt det är med trevliga traditioner!

    SvaraRadera