2015-04-25

Vår, jogg, skor, trädgård, bio!

I fredags sprang jag 4 km. Det gick segt, kanske för att jag dansade i torsdags och var lite trött i benen. Jag fotade ett fenomen jag lagt märke till på ett ställe på stigen där jag springer. Kanske är det förklaringen till att det går segt? Det är nämligen uppförsbacke åt båda hållen! Titta på den här bilden. Visst går stigen uppåt? Inte allra först, men sen.


Titta sedan på den här bilden, tagen från andra hållet. Det går uppåt här också! Som sagt, inte konstigt att det känns segt ibland!


Vi hämtade barnen hos Mathilda före lunch idag och åt lunch på Mc Donalds. 


Sedan köpte vi skor!



När vi kom hem grävde jag lite (tre åttondelar måste vara klart nu!) och Håkan och Oskar städade och tvättade växthuset!


Elvira fotade en påfågelöga!


Sedan gick Elvira och jag på bio (Oskar var på bio på påsklovet med Marcus) och såg Annie! Mysigt att gå på bio bara vi två!


Håkan har delat av en bit av trädgårdslandet till mina rabarber. Jag har rensat!


Jag älskar vår trädgård och jag älskar våren! Då är man automatiskt ute så mycket mer än annars. Det doftar så gott och är så vackert! En liten panoramabild :



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar