2015-04-10

Fika och motion

Idag fick vi fikabesök! Camilla med döttrar kom hit och fikade/pratade/lekte. Vit chokladkladdkaka med hallongrädde, mazariner och Ingmaries chokladbröd dukade vi fram.


Efter en trevlig fikastund blev det ett stund i elljusspåret för mig. 5 min promenad och sedan 2,46 km lätt jogging - nytt personligt rekord!

Jag hann också med en kort pratstund med syster yster och systerdöttrarna. Träffar dem för sällan!


Nu har jag nattat hela familjen och funderar på att natta mig själv också! God natt!

3 kommentarer:

  1. Jag har fortfarande inte testat vit chokladkladdkaka men det låter väldigt gott. Vad duktig du är som kommit igång så bra med att springa. Själv går jag bara, har aldrig gillat att springa men borde komma igång.

    SvaraRadera
  2. Det är just därför jag tycker du är så duktig som har kommit igång att springa trots att du inte gjort det förut. Jag lägger ju mycket tid på promenaderna men har fått problem med fötterna, att jogga hade ju nog varit effektivare träning både tidsmässigt och motionsmässigt. Kanske händer det att jag bestämmer mig.. jag ska iallafall komma igång med stavarna när ryggen är bättre. Just nu blir det bara minipromenader.

    SvaraRadera
  3. Grattis till nytt löpar rekord! Det är härligt när man känner att man blir bättre:) Jag motionerade mycket när jag var yngre och sprang en del för ett antal år sedan, men sedan fick jag benhinneinflammation som var väldigt långdragen så nu är jag lite rädd för att göra mer än att promenera...

    SvaraRadera