2015-02-09

Sälen, måndag

På morgonen byggde Oskar en koja! Vi åt frukost och läste klart Bröderna Lejonhjärta.


Sen åkte vi ut i backarna. Lovisa tog med sig barnen och åkte skicross. 


Oskar åkte flera gånger och lyckades till slut klara hela banan utan att vurpa. 


Vi åkte hem och eftermiddagsfikade och gick ut med Shiro. Han fick order om att posera för kameran och gjorde det efter ett tag. 


Sen åkte vi till Hundfjället. Himlen var så vacker så jag tvingade Maria, Johan och barnen att posera!


Nästa gång vi kom upp med liften var det ännu vackrare. Vi åkte mot Trollskogen. 


Oskar åkte vid sidan av banan och hoppade!


Andra gången vi åkte i Trollskogen hade det blivit mörkt. Mysigt!


Sen åkte vi hem och åt Flygande Jacob. Syrran och jag gick en sväng med hunden. När jag kom in showade kusinerna!


Sen satte vi oss och tittade på Modig tillsammans. Jag har inte sett den förut, bara nån snutt. Den var bra. Nu sover barnen och jag tittar på Homeland. Imorgon åker vi hem!

1 kommentar:

  1. Tack för att du tar dig tid att dokumentera er underbara semester! Underbara bilder, och som jag sa tidigare, jag är inte alls avundsjuk:) Hoppas resan hem går bra:)

    SvaraRadera