2015-02-02

Promenader i vintermörkret

Det är så vackert med all snö! Så här såg det ut i morse när vi gick till skolan:


Idag tog jag en kvällspromenad medan Elvira var på gympan. Nästa magiskt vackert!



Här skymtar idrottshallen. 


I övrigt har det varit en alltför lång dag på jobbet. 

Och ja, jag vägde mig i morse och jag har gått ner lite till! 3 veckor utan godis eller fikabröd! Det har inte hänt sen jag började äta godis som fyraåring, tror jag!

Och just ja, något mer roligt - syrran och jag har bokat biljetter till Chess in Concert i april!!! 

1 kommentar:

  1. Grattis till din viktnedgång, vad duktig du är! Härligt mycket snö ni har fått, här täcker det inte marken men jag gläds åt att det är vitt och ljust :)
    Jag har inte sett filmerna men böckerna jag läser har filmatiserats, dock har tydligen en hel del ändrats från böckerna om jag förstått det rätt. Jag får kanske se dem någon gång nu under min "lunga-nerverna-period" ;)

    SvaraRadera