2024-10-06

Skolkort, pool och Nour

Lördagen blev en aktiv dag. Jag klippte Oskar och tog årets skolkort (han missade fotograferingen på skolan för han prioriterade att äta lunch). Jag lyckades också fånga detta fina ögonblick på bild. Oskar och Tumnus. 



Vi torkade och vek ihop poolen. Äntligen klart! Årets värsta jobb. 



Sen gick jag en promenad. 



När jag kom hem åkte Oskar och jag till återvinningen med plasten som låg under poolen. Skönt att bli av med det på en gång. 



Oskar övningskörde upp till kyrkogården också. 



Mathilda var och hälsade på Sandra och gick med dig henne och barnen hem för att hälsa på Signe. 



På eftermiddagen åkte Håkan och jag till stan. Mathilda passade på att få skjuts hem. Håkan och jag åt på Skjulet. 



En god snackstallrik blev det!



Sen gick vi på Nours föreställning Nour El Refai - Säger skämt i ca 75 minuter. 



Det var bra, vi skrattade mycket!



Sen åkte vi hem och drack glögg. Årets glöggpremiär!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar