2024-10-06

Frost och kanelbullar

Ännu en vecka har passerat. Jag började jobba 75%, det går bra även om jag inte är van och därför blir väldigt trött. Signe gillar inte att jag är borta så mycket, hon blir väldigt kelig när jag kommer hem. 



Vi tittade på film tillsammans!





En morgon såg himlen ut så här när jag gick och väntade på skolskjutsarna. Vackert. 



På onsdagen blev det en promenad i det vackra höstvädret. 





På torsdagsmorgonen sken solen på ett träd i höstskrud, och det var frost på marken. 



Jag bakade bullar på kvällen. 



Gott!



På fredagen handlade jag med mamma. 



Håkan och jag handlade på eftermiddagen. Mathilda och Maria kom och åt kvällsmat, entrecôte med hasselbackspotatis och rödvinssås. Maria hade gjort kanelbullecheesecake till efterrätt, som vi åt medan vi tittade på Dobidoo. Oskar var hemma och åt med oss, sen tror jag han drog och tränade. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar