2024-06-15

Skolavslutning

Jag började fredagen med en stund på jobbet, där jag önskade en massa elever trevligt sommarlov. 



Sen gick jag hemåt för att sen åka och hämta Mathilda, hämta blomma och åka till Oskars skolavslutning. 



Oskar fick ett stipendium i historia, roligt! Bra betyg har han också fått. Vi är stolta föräldrar!





Klassens drömprins!



Vi fotograferade Oskar tillsammans med en massa vänner, men jag vet inte vilka jag får lägga ut här på bloggen, så det blev bara några. 

Oskar och Marcus på skolavslutningen i 3:an respektive 9:an! Två grabbar som hängt ihop sen de var små!



Oskar och Tim, vänner sen de var bebisar!



Oskar och Yzan, vänner sen lågstadiet!



Min stilige son!





Vi firade med pizza och jordgubbar!



Och eftermiddagsfika med moster!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar