2023-03-25

Stockholm igen!

I torsdags var det dags igen för lite plugg och en resa till Stockholm. 



Torsdagen innehöll två föreläsningar och ett kort seminarium. Sedan tog jag och Lina i min studiegrupp en promenad till våra hotell, som låg nära varandra på norr. 



Jag hade hittar ett bra hotell denna gång. Fräscht badrum!



Inte min färgsättning, men rent och fräscht. Utanför fönstret låg frukostmatsalen.



Lina och jag gick ut och åt tillsammans på kvällen, det var mycket trevligare än att sitta och äta på hotellrummet.  Det blev pizza på Tutto Belle. 



Mysig liten restaurang!



Sen blev det en kväll framför TVn och så fort jazzkonserten i baren slutat kunde jag somna. 

Till frukost blev det gott, nybakat bröd!



Och lite annat smått och gott!



En promenad till universitetet!



Universitetet, det blir nog fint när det blir klart. 



Efter en dags plugg åkte jag hem. Syrran hämtade mig på stationen. Håkan hade gjort himmelsk kotlett och vi såg Bäst i test. Skönt att vara hemma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar