2023-03-12

Måndag, fredag, måndag, fredag - det går för fort!

Både Elvira och Oskar har varit sjuka i veckan. Elvira hade svårt/jobbigt att andas i måndags och vårdcentralen tyckte vi skulle åka till akuten, så det gjorde vi. De tog prover, kollade EKG mm, men det var ingen fara med henne, som tur var. 



Jag fick en present av en som jag stickat en tröja till!



I tisdags var jag hos tandläkaren, i onsdags hade vi föräldramöte. 



Torsdagens morgonhimmel!



Fredagsfika med mamma hos Maria!



Tomatsoppa och Bäst i test blev det på kvällen!



Tumnus är nyfiken på hamstrarna. 



En rätt skön stil har han när han slappar!



I lördags bjöd Mathilda Håkan på mat som födelsedagspresent och jag hängde på! Lite shopping av asiatiska mattillbehör blev det också. 



På kvällen blev det mellofinal med asiatisk efterrätt, mango och glass. 



Idag har jag klippt Oskar!



Någon har gått på sängen!



Elvira och jag gick en promenad. 



Håkan och jag satt i solen en stund, men det blev fort kallt. 



Vi har sett klart alla Beck så ikväll drog vi igång nästa serie, Johan Falk. 

Och nu är det snart måndag igen. Tiden flyger fram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar