2021-01-17

En vecka!

Söndag: Barnen var ute och åkte i vår gigantiska backe på tomten. 



Jag stickade!



Måndag: Eleverna började skolan och vi körde bingo. 



Jag och Aslan stickade. 



Tisdag: Det dök upp garn till en tröja till en kollega. 



Jag sträckläste Knutbyflickan. 



Onsdag: De började spola isen på skolan!



I klassen experimenterade vi med ett ”isägg”. 



Torsdag: Utefika med en god vän i 6 minusgrader. 



Fredag: Kallt!!!



Det var tulpanens dag, jag fick tulpaner av Håkan tidigare i veckan. 



Två småtroll dök upp! Syrran kom och fikade. 


Oskar gjorde sina bästa chili cheese hittills!



Vi åt god mat! Sen blev det På spåret och Skavlans ersättare. 



Lördag: Aslan kissade i soffan ( andra gången, han gjorde det i torsdags också). 



Syrran och jag gick en promenad. 



Barnen var ute och lekte!





Roxanna skulle springa och ta fart som Oskar gjorde, men ni kanske kan gissa hur det gick?



Elvira har tränat Askan att sitta och räcka vacker tass!



Vi hamnade framför en gammal klassiker, Fångarna på fortet. Tänk att det sänds fortfarande!

Det var en vecka det, med mycket innehåll och lite bloggande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar