2019-09-15

Lördag

Jag började dagen med en promenad på 1,2 km. Mathilda kom hem igår förmiddag, hon hade med sig en blomma åt mig! Sen gick vi och hälsade en liten bebis till världen, vår granne och allra minsta katt- och kaninvakt har blivit storasyster!



Håkan gick till skogs och plockade lite kantareller!



Elvira och jag var till Dollarstore, vi tittade på julsakerna och hon köpte godis. Det gick rätt bra att gå runt där, jag tog en kundvagn och höll mig i. När vi kom tillbaka till bilen var jag rätt slut. Blir lite orolig över hur det ska gå att orka jobba om en vecka drygt. 



Vad gjorde vi mer? Jo, det blev ett litet Kevin Costner-maraton, Mathilda drog först igång Waterworld och sen fick vi lite feeling och såg Robin Hood - Prince of thieves. Det blev mycket TV-tittande, för vi såg Luuk och Hallberg också. 

Jag skulle verkligen vilja ut i naturen nu, men det är lite halvsvårt att hitta på nåt bra att göra när man inte orkar gå så långt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar