2019-06-24

Ridning, promenad, lite nyheter och besök!

Igår blev det en hel del promenerande för min del. Först gick syrran och jag en promenad på morgonen, 2,78 km. Sedan följde jag med när Elvira red, det blev 4,69 km. 



Elvira och Aska!



På eftermiddagen kom mamma och syrran på fika och en pratstund. 
På kvällen kom Kalle, Daniella och Milian på besök och åt grillat kött och hemgjord potatissallad!



Elvira och Milian lekte!



Jag lärde mig hur snygga kort man kan ta genom att använda porträttfunktionen i mobilkameran. 



Det här blev superfint, tycker jag!



När gästerna åkt hem laddade jag ner nya Harry Potter-spelet och sedan spelade Mathilda, Oskar och jag då länge vi hade batteri i telefonerna. Så då blev det en kort promenad till!



Det ser nog lite lustigt ut när man snurrar runt och letar efter saker att samla in...



Sen såg vi Bilar 2 och testade mobilkameran igen!




Nu är det måndag och det börjar kännas som semester på riktigt! Idag ska vi besiktiga bilen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar