2017-12-31

2017 i siffror

1 gång har jag ridit, på Tindur
2 barn föddes i släkten under året, Nils och Roxanna, och 2 gravida har vi just nu i släkten (såvitt jag vet), Martina och Daniella. 
2,625 vab-dagar (minskning med 2,375)
3 länder har jag varit i, Norge (en väldigt kort sväng på baksidan av Fulufjället), Polen (Krakow) och Storbritannien (London)
4 kaniner har vi begravt, Leo, Klöver, Minou och en alldeles nyfödd
5 stycken var vi som vandrade i Njupeskär
6 gånger har jag varit i Sälen i år, januari, februari, april, juli, september och november
7:e klass började Elvira
8 olika virkprojekt har jag färdigställt, sjalar, filt, mobil till vagn mm
9 år fyllde Oskar 
10 sorters godis och kakor gjorde jag till jul
10,8 böcker per månad har jag läst (minskning)
12 inlägg på Handarbetsbloggen (ökning)
110 inlägg på julbloggen (minskning)
129 böcker har jag läst (minskning)
369 blogginlägg har jag skrivit på den här bloggen (exakt samma som förra året!)

6493 besökare på bloggen under året (i skrivande stund)

Tack för att ni varit med mig det här året alla bloggläsare! Nu ser vi fram emot ett nytt fräscht 2018!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar