2011-12-06

Sjuk

Jag är sjuk. Suck. Har inte riktigt tid med det. Men, men, har man feber, snuva och halsont så har man...
Vad har vi gjort sen sist då? I söndags var det andra advent, vi tände ljus och hade det mysigt vid frukosten.



Sen var barnen och jag på Söndax. Oskar hade inte en bra dag, han ville inte sitta still och lyssna utan var "på vrången" mest hela tiden. På eftermiddagen var jag och barnen och gratulerade min storebror Pär på födelsedagen. Håkan lagade julmat och frös in.

Ser ni barnen och den stora granbocken utanför brorsans hus?

Igår var Håkan hemma och var sjuk. Jag var på jobbet på förmiddagen, men Mathilda fick hämta mig vid lunchtid, då frös jag lite onormalt mycket. Hem och bädda ner sig.

Idag har jag varit hemma och tagit det lugnt. Missar julbordet med jobbet ikväll, det är riktigt tråkigt för jag hade verkligen sett fram emot det. =(

1 kommentar:

  1. Granbocken är verkligen maffig!! Så tråkigt att du är sjuk....krya på dig!!!

    Kram Annemari

    SvaraRadera