2009-09-06

Lånare?

När jag beställde kläder till barnen köpte jag 3 par vantar åt Elvira. När kläderna kom fick vantarna ligga kvar i kartongen. Idag när jag skulle ta rätt på dem var de borta. Hittar bara en vante. Vart kan de ha tagit vägen? Helt otroligt! Misstänker att lånarna har varit i farten... Men vad ska de med vantarna till???

Dagens citat:

The Borrowers is a children's fantasy novel by Mary Norton about tiny people who "borrow" things from normal humans and keep their existence unknown.
Wikipedia

4 kommentarer:

  1. åh, nu måste jag se lånarna igen!!

    SvaraRadera
  2. Hej, vad är lånarna???? Jag kommer till hallsberg 21.30. Finns det en vänlig själ som kan hämta.
    / Mathilda

    SvaraRadera
  3. Sv: Mm men blogg är lättare om man ska göra egna designer :P Men är menyn uppe eller nere för dig? :D

    SvaraRadera
  4. Men det finns en hemsida där man går in och kan kolla hur man ändrar det mesta, fast man får leta. Men jag gör ju exakt vart,hur jag vill ha saker med hjälp av koder i stilmallen ;)

    SvaraRadera