2009-09-25

Äntligen fredag!

Ja, idag är det äntligen fredag. Känns som att veckan har varit jobbig. Det beror nog delvis på att jag var sjuk förra veckan, så när man kommer tillbaka till skolan får man ta tag i allt som inte gjorts när man var borta. Sen har jag börjat planera för höstens utvecklingssamtal, vilket inte direkt är något som gör mig muntrare, med tanke på hur mycket tid det tar...

Njuter dock av härliga höstdagar. Igår var Alexsandra och jag ute och gick i nästan en timme, det var skönt att komma ut och röra på sig lite. På eftermiddagen var vi ute lite i trädgården, som ni ser så ägnade sig Oskar åt trädgårdsarbete!



Oskar och Elvira passade också på att "rymma" ner till rundeln på gatan!



Sen skulle livet kännas ännu bättre om jag inte var tvungen att rätt tusen böcker samt lägga nästa veckas hämta/lämna-pussel. Men livet kan ju inte vara perfekt...

Dagens citat:
Att pussla ihop arbetsliv och familjelliv är inte lätt,

1 kommentar:

  1. Oskar är ju ledsen, och du står bara och tar kort.
    hittade ni någe roligt på ikea!
    /mathilda

    SvaraRadera