2016-12-26

Annandag jul

Idag var vi bjudna till brorsan på thaimat och matlagningskurs! Solen sken så fint när vi kom dit.


Gulle-Arvid kom också dit.


Oskar tar isär blad till vårrullarna.


Samorn visar hur det ska gå till.


Elvira och Oskar underhöll Arvid.


Kusinerna viker vårrullar.


Arvid och jag!


Himlen blev mörk och det kom regn, men snart lättade det igen och solen tittade fram!


Vi gjorde en mannequin challenge när maten var klar. Vet inte alls om det fungerar, men jag gör ett försök att lägga upp den.


 
Maten är klar, dags att äta!


Hela gänget utom fotografen Martina! (Panoramabild, huset är inte böjt!)
 

När vi kom hem därifrån blev det bio, Sing. En rolig film, tecknad musikal. Oskar satt med sina kompisar. Halva släkten var där för övrigt, min brorsdotter med familj, en av mina brorsöner med familj och en annan brorsons familj.

 
Nu har vi spelat Lego Jurassic Park, ätit mer julgodis och julmat, tittat på filmen Deck the Halls och nu tittar Mathilda och jag på The Holiday. Snart läggdags!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar